Drogi kliencie!
Nasza firma zawsze stara się sprostać Twoim oczekiwaniom, dlatego oferujemy Ci własny transport który uzależniony jest od kwoty zakupionego towaru oraz od odległości do miejsca dostawy.
Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i opłaty za pakowanie, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty za transport różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki. Zalecamy zgrupowanie artykułów w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych osobno, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich. Twoja paczka zostanie wysłana na własne ryzyko, ale szczególną uwagę należy zwrócić na ochronę delikatnych przedmiotów.
Towar zwykle posiada duże rozmiary, a Twoje przedmioty są dobrze chronione.
Wyjaśnienie pojęć:
- Wniesienie niezależnie od piętra, nawet w budynkach, które nie są wyposażone w windę. Kwestie organizacyjne transportu leżą po stronie kuriera, jednak Klient musi przed dokonaniem zamówienia sprawdzić, czy dany mebel będzie mieścił się gabarytowo w drzwiach (zarówno w domu/mieszkaniu, jak i na klatce schodowej). Sprzedawca i kurier nie odpowiadają za brak możliwości wniesienia mebla ze względu na jego gabaryty.
- Sprawdzenie, czy wszystko się zgadza – zamówiony mebel jest okazany Klientowi w celu weryfikacji, czy nie ma on uszkodzeń oraz czy zgadza się z zamówieniem.
- Meble zostaną ustawione w wybranym przez Klienta miejscu/pomieszczeniu, a usługa montażu, o ile została zamówiona, obejmuje następujące działania: przykręcenie nóżek, stopek, boczków, listew ozdobnych do kanap i narożników, instalację oparć i podłokietników, zestawienie ze sobą elementów narożnika i łączenie zaczepów, montaż kanap DL (przykręcenie okuć do mebla nastąpi jedynie wtedy, gdy mebel będzie dostarczony w całości).
- Wyrzucenie zbędnych opakowań, które zostały użyte do zabezpieczenia zamówionego mebla (kartony, folia, stretch itp.) następuje do wskazanego przez Klienta pojemnika znajdującego się pod adresem dostarczenia przesyłki.
- Badanie satysfakcji Klientów pozwala na kontrolę jakości usługi i przeciwdziałanie ewentualnym błędom.