faq
Informacje dotyczące zakupów

AREX_NZP_#1

Spora część produktów jest dostępna w salonie "od ręki", natomiast realizacja mebli na zamówienie zależy od wybranego przez Państwa asortymentu mebli. Pracownicy AREX MEBLE na podstawie posiadanych informacji są w stanie oszacować przybliżony czas realizacji Państwa zamówienia.
Osoba prywatna w ciągu 3 dni a firma w ciągu 1 dnia od zakupu może zgłosić się do sklepu stacjonarnego AREX MEBLE z prośbą o wystawienie faktury.
Godziny pracy sklepu stacjonarnego dostępne są w zakładce Nasze sklepy.
Na stronie www.arexmeble.pl znajduje się wybrana część pełnego asortymentu dostępnego w sklepie stacjonarnym.
Ze względu na dużą ilość oferowanych tkanin, a także na ich strukturę, wzorniki są dostępne w sklepie stacjonarnym AREX MEBLE.
Nie. Korzystanie z katalogu internetowego może odbywać się bez rejestracji. Założenie konta jest opcjonalne.
Założenie konta na arexmeble.pl wiąże się z wieloma udogodnieniami. Posiadając je, masz dostęp do listy swoich zamówień, wgląd w szczegóły oraz status realizacji – dotyczy to zarówno zamówień złożonych w sklepie internetowym, jak i w salonach stacjonarnych (o ile w sklepie podasz sprzedawcy e-mail). Posiadając konto możesz także zarejestrować paragon i sprawdzić status złożonej reklamacji. Zobaczysz tam również wszystkie produkty, które oznaczyłeś jako ulubione oraz dodasz i zmienisz swoje dane.
Tak, przed wysyłką transportu ze sklepu stacjonarnego możesz wybrać inny adres dostawy. Jeśli tego nie zrobisz, domyślnie wybierzemy adres, który został podany podczas składania zamówienia.
Do momentu podpisania umowy, możesz dowolnie modyfikować swoje zamówienie. W chwili, gdy zamówienie zostało złożone – tracisz taką możliwość – produktów nie można już dodać ani usunąć z zamówienia. W takiej sytuacji konieczne jest podpisanie nowej umowy.
Jeśli chcesz "anulować" zamówienie, skontaktuj się z nami dzwoniąc na infolinię, wypełniając formularz lub wysyłając wiadomość na naszą pocztę elektroniczną. "Anulacji" możesz dokonać maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia. Po tym czasie "anulowanie" nie jest już możliwe.
O każdej zmianie statusu realizacji Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany telefonicznie, a w niektórych przypadkach także mailowo. Jeśli masz wątpliwości co do statusu swojego zamówienia, skontaktuj się z nami, wysyłając maila na adres: arex_meble@poczta.onet.pl
Wiele naszych produktów (większość artykułów dekoracyjnych oraz część asortymentu meblowego) – są dostępne od ręki i jak tylko złożysz zamówienie, są one przygotowywane do wysyłki lub odbioru osobistego. Jednak niektóre z oferowanych przez nas mebli wymagają zamówienia ich u producenta – są one produkowane na indywidualne zamówienie Klienta. Z tego powodu trzeba poczekać na nie nieco dłużej. Informację na temat przewidywanego czasu oczekiwania na dostawę takiego mebla zobaczysz na karcie produktu i w umowie sprzedaży. Kiedy zamówione meble znajdą się już w naszym magazynie, natychmiast powiadamiamy Cię o tym fakcie, by trafiły one do Ciebie jak najszybciej. Jeśli zamówiłeś meble z odbiorem osobistym, otrzymasz powiadomienie o gotowości towaru do odbioru.
Nie ma takiej możliwości. Deklarowany przez nas termin realizacji wynika z czasu, jaki jest potrzebny na przygotowanie i dostarczenie zamówionego przez Ciebie towaru (a w przypadku towarów na indywidualne zamówienie – także jego produkcję). Wszystkie składane w naszym sklepie zamówienia są przez nas traktowane z równym priorytetem.
Nie ma takiej możliwości. Jeśli składasz zamówienie złożone z kilku produktów, czas jego realizacji równy jest najdłuższemu czasowi dostawy produktu wchodzącego w jego skład. Oznacza to, że jeśli w zamówieniu są towary, które są dostępne od ręki oraz towary z wydłużonym terminem dostępności (produkowane indywidualnie), zamówienie będzie gotowe do odbioru lub wysyłki wtedy, kiedy otrzymamy ostatni produkt wchodzący w jego skład. Jeśli zależy Ci na wcześniejszej realizacji zamówienia niektórych produktów, złóż dwa odrębne zamówienia: jedno na towary dostępne szybciej, drugie na towary z dłuższym czasem realizacji. Jeśli zależy Ci jednak bardziej na konkretnych produktach, prosimy o kontakt z naszym sklepem z zapytaniem czy dany towar już jest a na specjalne zlecenie możemy wysłać towar w częściach lecz będziesz musiał pokryć dodatkowe koszty transportu.
W takim przypadku konieczne będzie złożenie reklamacji. Skontaktuj się biurem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy wypełniając swoje dane oraz opis do czego dotyczy reklamacja.
Jeśli zauważyłeś uszkodzenie opakowania już w momencie dostawy – zgłoś ten fakt dostawcy, aby mógł sporządzić protokół szkody. W przypadku, gdy przesyłka została dostarczona za pośrednictwem naszej firmy, poinformuj o uszkodzeniu kuriera, który spisze protokół szkody - może on od razu zabrać całe zamówienie lub jego uszkodzoną część. Konieczne będzie jednak w tym wypadku złożenie przez Ciebie reklamacji w naszej firmie i oczekiwanie na kontakt z naszej strony.

W przypadku zamówienia odbieranego osobiście z salonu lub magazynu sklepowego – jeśli zauważyłeś uszkodzenie od razu, zgłoś to pracownikowi salonu. W sytuacji, kiedy dostrzegłeś uszkodzenie później, już po rozpakowaniu produktu - złóż reklamację kontaktując się z nami poprzez formularz i czekaj na instrukcje dalszego postępowania. Pamiętaj o tym, aby bez wcześniejszej konsultacji z nami nie odsyłać uszkodzonego towaru na własną rękę.
Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy produkt – w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Po rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia poinstruujemy Cię, co dalej. Nigdy nie niszcz ani nie wyrzucaj uszkodzonego towaru dopóki nie otrzymasz takiej zgody od naszych pracowników.
Jeżeli mebel lub inny towar jest do samodzielnego montażu, instrukcja powinna być zawsze załączona. Jeśli jednak nie możesz jej znaleźć (także jeśli wyrzuciłeś ją razem z opakowaniem - warto pamiętać, że wszystkie dokumenty umieszczone są z boku paczki), sprawdź, czy jest dostępna online. W tym celu wejdź na kartę zakupionego produktu na naszej stronie i zobacz, czy obok informacji o produkcie widnieje zakładka "Dokumenty do pobrania" . Jeżeli tak – kliknij w nagłówek. W chwili, kiedy to zrobisz, zobaczysz dostępne do pobrania dokumenty. Wśród nich może być instrukcja, którą będziesz mógł pobrać. Jeśli instrukcja na karcie produktu nie jest dostępna lub nie możesz jej pobrać, skontaktuj się z nami poprzez formularz lub infolinię.
Do każdego zamówienia powinien być dołączony dokument sprzedaży. Zwróć jednak uwagę, że nie jest on umieszczany wewnątrz paczki, lecz przytwierdzany do jej zewnętrznej strony lub dołączany wprost przez kierowcę. Warto więc sprawdzić każdą z otrzymanych paczek. Jeśli jednak stwierdzisz jego brak, skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub poprzez infolinię.
Aby złożyć większe zamówienie, skontaktuj się z nami poprzez formularz lub infolinię. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Czas realizacji zamówienia jest zawsze podany w sporządzanej umowie. Czas przygotowania towaru do odbioru osobistego w salonie wynosi od 1 do 3 dni roboczych liczony od dnia złożenia lub dnia opłacenia zamówienia. W przypadku towarów o wydłużonym czasie dostępności, termin, kiedy zamówienie będzie do odbioru, jest określony w umowie, w kolumnie "Przybliżony czas dostawy". Zawsze, kiedy zamówienie jest gotowe do odbioru, Klient zostaje o tym powiadomiony. Należy oczekiwać e-maila lub telefonu.
W przypadku zamówień z wysyłką na czas dostawy Towaru do Klienta składa się czas pakowania towaru oraz czas dostawy przesyłki przez kierowcę. Okres ten wynosi łącznie do 7 dni liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia lub od dnia zapłaty. Pamiętaj jednak, że jeśli widzisz informację "Wysyłka do 72 godziny" oznacza to, że Twoje zamówienie zostanie nadane maksymalnie w ciągu 72 godziny od momentu złożenia zamówienia lub jego opłacenia. Jest więc prawdopodobnym, że dotrze do Ciebie znacznie szybciej. Jeśli widzisz informację "W magazynie do … dni" – oznacza to, że towar ten musimy sprowadzić na Twoje zamówienie i zostanie to zrobione właśnie w tym podanym czasie. Jak tylko towar znajdzie się w naszym magazynie, zostanie do Ciebie wysłany. Czas dostarczenia będzie zależny od realizacji przez naszą firmę lub odbiór osobisty.
Towar "dostępny od ręki" to towar, który mamy w naszym magazynie oraz na sklepie. Jeśli go kupisz, niezwłocznie przystąpimy do realizacji zamówienia.
Jeśli wybrałeś dostawę zamówienia za pośrednictwem naszego transportu – termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione z Tobą przez telefon, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych firmy transportowej oraz odległości od magazynu.

Jakieś pytania?

Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się ich zadać. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

zadaj pytanie

faq
Płatności

AREX_NZP_#2

W sklepie stacjonarnym AREX MEBLE Klienci mogą dokonywać płatności gotówką oraz za pośrednictwem kart płatniczych i kredytowych. Zaliczka oraz kwota zamówienia może zostać opłacona również przelewem na właściwe konto salonu (wskazując w tytule przelewu numer i datę zamówienia) lub poprzez zawarcie umowy kredytu ze współpracującą z salonem instytucją finansową (dla towarów niestandardowych nie ma możliwości finansowania zaliczki kredytem).
Proponujemy skorzystanie z usług współpracujących z AREX MEBLE instytucji finansowych: Santander Consumer Bank S.A. oraz Credit Agricole Bank Polska S.A. Więcej o oferowanych przez naszych Partnerów usługach ratalnych dowiedzą się Państwo w punktach obsługi ratalnej w sklepie stacjonarnym oraz w zakładce Raty.
Po dokonaniu zamówienia należy wpłacić zaliczkę w wysokości 15% (dla zamówień niestandardowych zaliczka wynosi 30%). W przypadku niewpłacenia przez Klienta zaliczki w całości zamówienie ulega rozwiązaniu.
Faktura dołączana jest do paczki z zamówieniem lub wydawana jest wprost klientowi przez naszego kierowcę bądź pracownika salonu.
Dokumenty sprzedaży są wydawane przez pracownika sklepu lub kierowcę w dniu dostarczania mebli.
Podczas składania zamówienia zostaniesz przez nas poproszony o podanie danych do faktury. W tej sekcji masz do wyboru dwie opcje – możesz dokonać zakupu jako konsument bądź jako firma. Po wybraniu odpowiadającego Ci wariantu, wypełnimy razem z Tobą wymagane pola. W razie kłopotów skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy lub wyślij email na arex_meble@poczta.onet.pl
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – wystawimy Ci duplikat faktury.
faq
Dostawa, odbiór osobisty i usługi dodatkowe

AREX_NZP_#3

Składając zamówienie w sklepie stacjonarnym AREX MEBLE możesz skorzystać z kilku opcji dostawy.
  • Transport firmowy – dla przesyłek drobnych oraz większości mebli i sprzętu AGD.
  • Odbiór w salonie – dla produktów, które są dostępne w od ręki w sklepie stacjonarnym.
  • Odbiór w magazynie firmowym – dla produktów drobnych, większych, sprzętu AGD, dekoracji i innych.
Koszty dostawy są zależne od gabarytów i wagi Twojego zamówienia. Nasz pracownik oblicza i wskazuje koszt wysyłki dla każdego produktu – informacja ta jest podawana klientowi podczas składania zamówienia. Ważne, byś miał świadomość, że przy zakupie większej ilości rzeczy ostateczny koszt dostawy niekoniecznie jest sumą kosztów dostawy poszczególnych produktów – przy dostawie łączonej zazwyczaj jest niższy. Ostateczny koszt dostawy poznasz pod koniec składania zamówienia.
Tak, Twoje zamówienie może odebrać osoba trzecia. Nasi pracownicy poproszą o okazanie napisanego przez Ciebie upoważnienia oraz dokumentu tożsamości, zadbaj więc o to, by osoba odbierająca towar w Twoim imieniu miała przy sobie oba dokumenty.
Wybierając się po odbiór swojego zamówienia, miej przy sobie numer zamówienia oraz dokument tożsamości. Gdy będziesz już na miejscu - w salonie odbioru - w pierwszej kolejności udaj się do kasy, gdzie odbierzesz dokument sprzedaży (w przypadku zamówienia z płatnością przy odbiorze – w kasie również zapłacisz za towar). Kasjer pokieruje Cię w miejsce, gdzie zamówione produkty zostaną przekazane w Twoje ręce. Osoba odbierająca towar w Twoim imieniu, powinna mieć w posiadaniu również napisane przez Ciebie upoważnienie oraz dokument tożsamości
Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia dostarczamy jedynie na terenie Polski.
Zamówienia na meble realizowane są za pośrednictwem naszego transportu firmowego i standardowo dostarczane są w dni robocze w przedziale godzinowym od 10:00 do 16:00. O konkretnej dacie dostawy i najczęściej także przybliżonej godzinie dostawy Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany telefonicznie już przez naszą firmę.
Aby zmienić zaplanowany termin dostawy, skontaktuj się z Nami – najczęściej będzie możliwość umówienia bardziej dogodnego terminu dostawy.
Nie. Zamówienia dostarczane są pod adres sklepu stacjonarnego i nie ma możliwości odebrania ich bezpośrednio z magazynu producenta.
Meble dostarczamy w formie zdemontowanej jak to jest najbardziej możliwe. Wyjątek stanowi demontaż ewentualnie już wcześniej zainstalowanych nóżek mebla. Kierowca transportu nie dokonuje demontażu mebla w celu dostarczenia go na adres wskazany na zamówieniu. Prosimy Cię więc o to, byś zwrócił szczególną uwagę na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych i klatki schodowej w miejscu, gdzie ma on być dostarczony. W przypadku mebli wymagających złożenia wysyłanych w kilku paczkach – aby ocenić możliwość wniesienia przyjmij jako wymagane wymiary całego mebla, podane w karcie produktu.
W trosce o Państwa czas i komfort AREX MEBLE współpracują z pracownikami oferującymi klientom montaż mebli. W celu ustalenia kosztów oraz terminu ewentualnego montażu proponujemy po zakupie mebli skontaktować się z pracownikiem sklepu gdzie zamówisz usługę montażową. - więcej informacji na temat usługi montażu mebli.
Oczywiście że jest taka możliwość. W tym celu należy skontaktować się z pracownikiem sklepu i ustalić wszelkie szczegóły.
faq
Zwrot

AREX_NZP_#4

Reklamację z tytułu rękojmi i niezgodności towaru z umową najlepiej złożyć poprzez odwiedzenie sklepu stacjonarnego z dowodem zakupu i materiałami reklamacyjnymi lub skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy.
Maksymalny czas na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia wynosi 14 dni. Jest to termin, w którym powinieneś zostać poinformowany o tym, czy reklamacja została przyjęta bądź odrzucona. O wynikach postępowania reklamacyjnego i dalszych krokach poinformujemy Cię wysyłając wiadomość na adres email podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub w inny sposób (jeśli nie podasz e-maila).
faq
Ochrona danych osobowych

AREX_NZP_#5

Oczywiście, chronimy dane osobowe Klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych z dnia 29.08.1997r (Dz.U. 101 z 2002r. poz. 926 ze zm.). Informacje na temat naszej polityki prywatności znajdują się na stronie https://www.arexmeble.pl/strona/polityka-prywatnosci.
Tak. Dane osobowe podane przez Klienta przeglądającego katalog bez rejestracji są przetwarzane przez system celem doboru najlepszych wyników. Klient wybierając opcję "bez rejestracji" potwierdza zapoznanie się z regulaminem sklepu i polityką prywatności.
faq
Informacje o produktach

AREX_NZP_#6

Skontaktuj się z naszą infolinią lub wyślij zapytanie na arex_meble@poczta.onet.pl – nasi pracownicy udzielą odpowiedzi na pytanie, czy dany produkt jest dostępny w naszym salonie.
Tak, ceny mebli podane na naszej stronie internetowej (obowiązujące w sklepie internetowym) są identyczne w sklepie stacjonarnym. Wyjątek stanowią produkty, które podlegają lokalnym wyprzedażom lub promocjom organizowanym w sklepie stacjonarnym albo tylko w sklepie internetowym.
Usługa drobnego montażu polega na rozpakowaniu mebli tapicerowanych, ustawieniu ich w sposób wskazany przez klienta, połączeniu w całość fabrycznymi łącznikami oraz zamontowaniu nóżek.

Drobny montaż nie obejmuje:

  • demontażu mebla w celu wniesienia go do lokalu Klienta (oprócz demontażu nóżek),
  • montażu zaczepów do narożników oraz montażu narożników uniwersalnych,
  • przykręcenia okuć do mebla; boczków wersalek, narożników i foteli,
  • montażu listew ozdobnych do kanap i narożników,
  • montażu kanap typu DL,
  • montażu wezgłowia do łóżek typu RELAX,
  • montażu uchwytów i półek do mebli skrzyniowych,
  • montażu wieńców i koron do mebli skrzyniowych,
  • poziomowania mebli u Klienta.

Pamiętaj jednak, że „Narożniki uniwersalne” (patrz „dodatkowe informacje” na karcie produktu), co do zasady nie podlegają trwałemu łączeniu w całość – a co za tym idzie, nie są one objęte w tym zakresie usługą drobnego montażu. Usługę taką świadczymy dodatkowo odpłatnie.
Niestety, nasza firma nie świadczy usług odbioru zużytego sprzętu AGD.
Sklep AREX MEBLE nie prowadzi sprzedaży elementów mebli. Jeśli jednak bardzo zależy Ci na danym elemencie, wyślij zapytanie na arex_meble@poczta.onet.pl – zobaczymy, co możemy dla Ciebie zrobić.
Jeśli produkt ma informację na stronie że jest niedostępny, ale widnieje przy nim opcja "Ostatnie sztuki" – masz możliwość sprawdzenia, czy w sklepie stacjonarnym jest dostępny. Być może znajdziesz go w sklepie AREX MEBLE znajdującym się w Środzie Śląskiej. W przypadku, gdy na stronie arexmeble.pl nie znajdujesz mebla, jakiego szukasz - oznacza to, że nie ma możliwości zakupienia go. Możesz jednak skontaktować się z nami poprosić nas o pomoc w znalezieniu podobnego produktu bądź zapytać czy na stanie nie została jakaś sztuka.
faq
Informacje o nowościach i wyprzedażach

AREX_NZP_#7

Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania informacji w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Informacje o nowościach i wyprzedażach stanowią wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania informacji klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
faq
Opinie

AREX_NZP_#8

Tak, każdy użytkownik może podzielić się z nami swoją opinią na temat produktu, procesu sprzedaży lub funkcjonalności katalogu internetowego za sprawą formularza na stronie produktu. Jesteśmy otwarci na wszelkie spostrzeżenia, które pomogłyby stale doskonalić jakość świadczonych przez nas usług.

Stwórz konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło